SZCZEGÓLNE ZASADY ZAMAWIANIA PACZKI PIETRUSZKOWEJ OBOWIĄZUJĄCE DO ODWOŁANIA:

  1. Paczkę Pietruszkową można zamówić wyłącznie przez stronę paczkapietruszkowa.pl
  2. Płatność za zamówione produkty możliwa jest tylko  za pośrednictwem serwisu firmy: PayPro SA/DialCom24 Sp. z o. o. (Przelewy24) . Nie ma możliwości płatności kartą płatniczą.
  3. Ceny towarów są cenami brutto tzn. zawierają należne podatki i są wyrażone w polskich złotych.
  4. Minimalna kwota zamówienia to 150 zł.
  5. Koszt dostawy na terenie Krakowa – 10 zł brutto.
  6. Odbiory osobiste tylko w sobotę w godzinach 16:00-20:00.
  7. Osoby spoza Krakowa (z miejscowości graniczących) proszeni są o kontakt indywidualny na adres kamil@paczkapietruszkowa.pl w celu ustalenia możliwości dowozu. Miejscowości do których dowozimy: Wieliczka, Libertów, Mogilany, Lusina, Gaj, Zielonki, Giebułtów, Modlnica.
  8. Zastrzegamy, że z przyczyn niezależnych może zdarzyć się, że nie wszystkie zamówione produkty zostaną do nas dostarczone. W takich przypadkach zwrot za niedostępne towary dostaną Państwo bezpośrednio na konto bankowe.
  9. Zamawianie produktów będzie możliwe w środę  od godziny 10:00 do godziny 17:00 lub wyczerpania limitu zamówień.
  10. Dostawa produktów odbędzie się w sobotę od godziny 10:00 do godziny 21:00. Zamówienia wyjeżdżają dzielnicami, na Facebooku będzie podana kolejność wyjazdu.
  11. Dostawa będzie odbywała się pod drzwi i w sposób bezkontaktowy.
  12. Realizujemy zamówienia produktów znajdujących się w ofercie – nie ma możliwości dokładania szczególnych zamówień indywidualnie zamawianych u wystawców.
  13. Wszelkie błędy w zamówieniu prosimy zgłaszać do 48h od otrzymania zamówienia, poprzez formularz reklamacyjny . Reklamacje  zgłoszone po tym czasie, nie będą rozpatrywane. Uprzejmie informujemy, że  formularz reklamacyjny jest jedynym sposobem zgłoszenia reklamacji. Reklamacje zgłoszone za pośrednictwem innych form (email, facebook, telefon itp.) nie będą rozpatrywane.